Astarot - 2008-04-08 13:43:57 |
Potrzebuje pomocy w zniszczeniu gracza "Bombel". Powodem jest to ze nie pomaga rozwijac wyspy ;] Moja Armia to: 145 piechur 19 łucznik 1 kucharz 3 lekarz
przydałoby sie jeszcze drugie tyle
|
Lord Protektor - 2008-04-08 18:10:38 |
no ja aktualnie nie buduje armi bo nie mam wyspy z siarka ale maru ludzi mam cos moge podeslac
|
Anda Panda - 2008-04-08 19:35:49 |
j mam ok.70 proc kilkanaście mieczy i kilka hoplitów
|
opryszek - 2008-04-09 13:32:19 |
ja na ten czas mam: 10 hoplitów 21 piechurów 19 łuczników 20 procarzy 2 tarany
|
Bartek175 - 2008-04-09 16:59:52 |
ja mam: 1hoplite 10miecznikuw 2łucznikuw 20procarzy 1kucharza 2tarany
|
Astarot - 2008-04-09 19:34:37 |
Mysle ze wystarczyloby to do zwyciestwa :) Pytanie teraz jak mozna te armie polaczyc, wie ktos?
|
Lord Protektor - 2008-04-10 04:41:55 |
z tego co wiem to chyba nieda sie ich polaczyc kazda z nich musi chyba oddzielnie atakowac ale pewny nie jestem poczytajcie w pomocy moze cos znajdziecie
|
opryszek - 2008-04-10 08:35:00 |
cytat z forum:
traktat militarny ma dać możliwość wspólnej OBRONY. Ataki moga być jak najbardziej łączone, wystarczy ustalić 1 godzinę przyjścia obu armii do wioski gracza i po problemie, dołączą do walki jako agresorzy (sprawdzane wielokrotnie) Jedyne warunki: - Pierwsza armia która przybędzie dostanie pełną obroną na swój atak, ale w zamian zrabuje miasto, (wiec lepiej aby pierwsza armia była najpotężniejsza i dotarła 1 mnutę wcześniej) - druga armia która dotrze dołącza sie do walki dopiero w 2giej rundzie, ew. troszkę później jak pierwsza (każda kolejna tak samo, ew. w tej samej rudzie co wspierające armie)
Może ktoś jeszcze coś znajdzie.
Edytka:
Mam taką propozycję, znalesc jakiegos slabego gracza bez sojuszu i sprobowac go walnac we dwoch. Wtedy zobaczymy jak to sie ma w rzeczywistosci. Co wy na to?
P.S. Trochę więcej zycia na tym forum koledzy ;) Jak to się bardziej rozkręci to się zrobi czat albo irca i będzie mozna bardziej skoordynowac ataki na innych, ewentualnie obrony.
|
Astarot - 2008-04-10 21:56:33 |
Przejrzałem stan armii w sojuszu. Chciałbym prosić graczy: kebes, Tadzik_2, Hellsing, Miguel oraz kmiec żeby synchronizowali atak na CHARLESTOWN gracza Bombel na godzine punktualnie 20:00 dnia 11 kwietnia 2008 roku :) moj atak dojdzie do niego w godzinach 19:58-59. Runda trwa 10 min wiec mam nadzieje ze to wystarczy do trafnej synchronizacji. Niech to bedzie trening dla naszego sojuszu przed przyszłymi wojani (mam nadzieje;p) DAJCIE Z SIEBIE WSZYSTKO ;)
kordy: 56:70
|
patryko - 2008-04-11 11:38:54 |
Pomocy gracz odz mnie atakuje
Rezultat walki Bitwa pod Mexico odz z miasta Twierdza Lwa vs patryko z miasta Mexico Siła ataku: 2,040 Siła ataku: - Siła obrony: 2,563 Siła obrony: - Wytrzymałość: 1,550 Wytrzymałość: - - Mur miejski: 10% Walka zakończona Zwycięzca: odz Wojska ogólnie (-Stracone wojska) Procarz 67(-0) Piechur 21(-0) Hoplita 45(-0) odz z Twierdza Lwa wygrał bitwę i rabuje Mexico. Łup Złoto: 137Materiał budowlany: 137Marmur: 62
PPPPPOOOOOMMMMMOOOOOCCCCCYYYYY!!!!!
JEŻELI JAKIES PYTANIA PISAC NA IKARIAM!!
|
expertbydgoszcz - 2008-04-21 19:12:17 |
witam wszystkich chcacych jutro 22.04.2008r o godzinie 20:00 przyatakowac i zmasakrowac goscia o nicku: odz (okolo 6800pkt), ktory jest w jednoosobowym sojuszu smerf (okolo 450 miejsce). koles jest tak niespokojny ze po kolei atakuje wszystkich na 2 wyspach na ktorych sie znajduje (moim zdaniem na tej samej wyspie kazdy powinien trzymac sie razem).
plan jest nastepujacy:
najpierw zaatakujemy to miasto: Twierdza Byka (59,76), dane: Procarz 174 Hoplita 158 Katapulta 1 Taran 1 Łucznik 57 , przeciwnik nie posiada statkow-bynajmniej nie wykryli ich moi szpiedzy :) odz ma bardzo rozwinieta strukture i ma mozliwosc szybkiej produkcji wojska. poczatkowo puscmy polowe statkow na blokade portu na 2godziny.
zaraz po tym puscimy wojsko jakie mozemy na niego przeznaczyc. a nastepnie co 10 minut przez kolejne 30 minut od wyslania swoich wojsk bedziemy dosylac kolejne jednostki armi naziemnej po to zeby w ciagu tych 30minut wszystkie wojska sie polaczyly i daly mu w dupsko.
po skonczonych walkach naziemnych od razu puszczamy kolejna polowe statkow na kolejne jego miasto: Twierdza Lwa (58,77), dane: Procarz 287 Piechur 1 Hoplita 29 Łucznik 9, brak floty u przeciwnika :) a nastepnie od razu po statkach armie naziemna i tak jak poprzednio robimy to przez 30min w odstepach 10 minutowych. w ten sposob powinnismy go rozwalic. oczywisciem polecam po wyslaniu wojska wznowic jego produkcje zeby bylo co wyslac po 10minutach :)
taki jest plan jesli ktos ma jakis inny pomysl to prosze pisac zeby korygowac wszystkie bledy. nie jestem weteranem walk wiec nie wiem jak polaczyc wszystkie nasze armie w jedna. jesli ktos zna sposob to prosze o info wtedy bedzie latwiej. prosze tez wszystkich chetnych do dziewiczej walki o przeslanie mi danych swoich armii do sumowania wojsk i planowania bitwy.
jednoczesnie prosze wszystkich aby byli dostepni od godziny 19:40 na ikariamie abym mogl przesylac wskazowki w razie jakich kolwiek zmian.
z gory wielkie dzieki i mam nadzieje ze ta bitwa pozwoli nam zrozumiec sens bycia w sojuszu i reagowania na informacje innych sojusznikow ktorzy potrzebuja pomocy a nigdy jej od nas nie otrzymali. warto czasem stracic nawet 3/4 swojej armii zeby w przyszlosci otrzymac pomoc od innych czlonkow sojuszu. tym razem trafilo na mnie :)
|
opryszek - 2008-04-22 09:53:48 |
Moja flota: 15 - okręt z taranem 15 - balista 15 - okret z miotaczem ognia + 5 w trakcie budowy
Armia: 20 - hoplita 21 - piechur 20 - lucznik 20 - procarz 3 - kucharz 6 - lekarzy (napewno sie przydadza) 2 - taran 1 - katapulta
Flote musze wysłać o 13.00 bo mam daleko
|